Making someone smile when nobody else can.

datum: 2012-09-04 tid: 21:49:09 
kommentarer: 2

Tjolahopp bloggjäveln! Efter att norska Hanne flyttade hem (bodde med henne första 5 dagarna i DK) så har jag bott ensam men igår fick jag en ny roomie. Denna gången är det någon dansk tjej på cirka 40 jordsnurr som går IT, bästa av allt är att hon bor egentligen inte hos mig hehe. Nä hon smög in igårkväll och hämtade sina sängkläder och sov sen någonstans, samma sak i morse då hon  bara var här inne och duschade. Förstår inte vart hon är för hon är aldrig inne på rummet, vilket iofs är otroligt skönt för mig för jag älskar verkligen att bo ensam här. Kan bli lite långtråkigt ibland att vara ensam men då är det ju gött att jag har någon som gillar att sova över hos mig lite då och då heheeee (cliffhanger how much?) 
 
Idag har jag legat hemma sjuk då jag vaknade upp imorse med världens förkylning, har iofs haft den nästan en vecka men bara struntat i den och kört mitt race ändå men imorse kände jag att jag var tvungen att vila ut den. Har bara degat och sovit halva dagen, såååå gött! Efter middagen så drog jag, Hannes, Kenneth och Andreas på loppis. Det var ett sånt tryck att vi pallade någon kvart och sen drog vi hem igen. Varje tisdag är det loppis här i Viborg och idag var det Uniq-sale samt att det hade kommit in helt nytt, det var fo vildt på loppisen, folk överallt och man kunde knappt röra sig. Väl hemma på skolhemmet igen så fick vi stå lite modell för Ida som skulle fota oss alla ovanifrån, ska se om jag kan få tag på bilden imorgon och lägga upp den här så ni kan ta del av min modellkarriär haha, har ju ändå vart modell typ 3 gånger sen jag flyttade hit.
 
Nä nu jävlar lockar sängen och världens grymmaste vecka kvarstår, imorgon kommer Valgerd från Färöarna (ja pappa, jag har lärt mig stava det nu haha) hit, på torsdag ska jag träffa René igen och på fredag så kommer Louise åkandes från Kolding för att träffa mig! Fint avslut på veckan. 
 
 

Kaotisk loppmarknad
 

Kommentarer
Postat av: Peo

Duktig tös :)

Svar: tack! ja det ska jag göra, hon komemr i helgen istället
josefine järlbrink

2012-09-15 @ 21:14:39
Postat av: Peo

Och hälsa Louise

2012-09-15 @ 21:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0