Herregud vad nyktert

datum: 2012-09-02 tid: 19:33:00 
kommentarer: 1

Igår var det fest för hela slanten! Började kvällen med att spela lite öltennis med folk här på skolhemmet och sen fortsatte vi festandet inne hos Jesper. Satt 8 pers i ett rum på 10 kvm, kanongött ju! Efter lite förfestande (eller ja rätt mycket haha) så tog vi taxi ner till stan där vi gick till Terminalen. ÅH vad jag har saknat det stället, finaste är att två av bartenderna kommer ihåg mig från förra året (kärlek <3) haha! Fortsatte sedan kvällen på Crazy Daisy som är världens fjortisklubb men har faktiskt alltid rätt kul där ändå. Kvällen var rätt knasig  och vad hände egentligen inte liksom? Jag fick stoppa fight inte bara en eller två gånger utan hela tre gånger, gick till terminalen igen och där hände sjukaste saken någonsin, mötte en man vars farföräldrar bodde på en gata i Sverige där Linda bodde innan, oddsen för det tack? Kvällen slutade fint med att vi käkade skitäcklig pizza och gick hem, fick med mig två blomkrukor och en liten ljuslykta som hängde i ett träd, Max tyckte tydligen att jag skulle ha det på mitt rum istället haha!

Nä summan av kardemumman eller något jag hade en grym kväll och jag gillar verkligen mina vänner här, både nya som gamla. 


Jag och coola skäggiga Jesper, jag ser seriös ut och min hand har fått någon släng av uppsvullnad haha ser ut som skit heheh

Kommentarer
Postat av: linda

puss vad fin du är!

Svar: åh tack min fina!
josefine järlbrink

2012-09-02 @ 23:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0