dansk partykväll

datum: 2012-09-30 tid: 11:57:00 
kommentarer: 0

I torsdags var det dags för en epic utgång igen. Började kvällen med att möta upp min finaste Louise som kom åkandes från Kolding för att träffa mig, drog ner till stan köpte lite booze och käkade på sunset. Tillbaka på skolhemmet så körde vi förfest på mitt rum med svenskarna + några danskar. Tog partytaxin in vid 11 och körde all in på både Smil & Dickens. Så grymt att barmanegern på Smil känner igen oss rätt väl nu och Kalle fick hans nummer ifall vi ska filma musikvideon där.. Resten av kvällen är rätt så mycket svart för min del men jag vet att jag hade det jävligt kul iallafall. Snackade runt med många människor, alla vi svenskar dansade som bara fan inne på Dickens och jag gick och spydde för att ta mig en tequila till, det är så man gör här i Danmark. Avslutade kvällen vid 4 med att köpa pizza och ta taxi hem. Fick med mig lite nattgäster som uppenbarligen inte orkade gå till sina egna rum trots att jag bor högst upp, längst bort på skolhemmet haha. Det var en fin kväll.
 
 
 

Partytaxin på väg in till Smil 

 
 
Jävligt pinsamt egentligen att vi står och dansar som fan till denna låten haha! Bästa är Bert (heter egentligen Simon men är skitlik Bert Ljung) som kommer och är så jävla full!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0