åker till köln & photokina idag, brb bloggen

datum: 2012-09-18 tid: 18:17:00 
kommentarer: 1

Idag ska jag och min klass samt några lärare åka till Köln, Tyskland för att gå på photokina som är världens största fotomässa. Längtar verkligen något enormt efter att få gå på mässan och sukta efter alla fina saker som man ändå inte kan köpa.. Hehe nä men det ska bli riktigt kul att få åka till Köln, vi kommer att bo i en pensionärsby utanför och enligt lärarna är detta för att vi ska umgås mer som en klass men tror det mer handlar om att de inte vill att vi ska supa skallen av oss istället för att fotografera och umgås... Vad de dock inte räknat med är att den byn vi ska bo i är känd som värsta vinbyn då till och med franskarna åker dit för att köpa vin. Hehe nitlott lärarna! 
 
Tänkte lägga upp någon ny snygg bild på mig men då kameran gick sönder när jag försökte ta bild för att jag va så ful så blir det ingen bild. (ne kanske inte, ser bara otroligt äcklig ut nu.. as usual) Ni får nöja er med att tänka på mig istället bara. 
 
Puss på er alla, saknar er varje dag så att det gör ont i lillhjärtat mitt!
 

Kommentarer
Postat av: linda

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2012-09-20 @ 07:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0