Tillbaka i Danmark

datum: 2012-10-23 tid: 16:13:00 
kommentarer: 0

Hejsan hoppsan! Ber om ursäkt för min dåliga update, har som sagt haft lov och då orkar jag inte sitta vid datorn utan prioriterar annat som ni kanske kan förstå. Eller vafan ber jag om ursäkt för? Har typ 10 läsare och det är mina polare + päron så heheee. 
 
Kanske tar och berättar om allt som hänt men tänkte ba berätta att idag har jag och Jeppe varit på akunpunktur. Fick ligga på ett bord i trosor och thsirt, sen satte hon in 3 nålar i magen, 2 i höfterna och 2 på fötterna, låg så i 25 minuter och somnade rätt gött. Efter det så fick jag 4 nålar in i örat som ska sitta där tills på måndag då jag ska dit och upprepa samma procedur igen. Gjorde ondare än att ta hål i öronen och kan inte sova på höger sida nu. Kul. Jag har redan slutat röka (i princip) och gör detta mer för att lindra suget som jag fortfarande har, Jesper rökte som vanligt innan så ska bli riktigt spännande att se om han känner något. 
 
 
 Halvsnuskig bild men såhär ser mitt öra ut just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0