Sjuk

datum: 2012-10-25 tid: 10:29:33 
kommentarer: 2

Har gått och blivit sjuk, jippie. Igår sov jag från 10 på morgonen till 17 när min roomie väckte mig för käk, sen fortsatta jag sova till klockan 20 då Elin fick upp mig för lite Kaffe. Sen har jag bara fortsatt att sova i princip fram tills 8 imorse. Det behövdes. Nu är jag vaken och pigg men funderar på att stänga av datorn och sova till 17 idag igen. Jag har huvudvärk, är jätteyr och har feber. Orkar inte riktigt för är i grupparbete och hatar att bli sjuk under det. Nej nu ska jag slagga, godnatt.
 
(akupunkuturen funkar tror jag, tog bara 2 snus igår)

Kommentarer
Postat av: P-O

Usch, stackare, låter inte så bra. Drick mycket vatten också.
Men bra med ditt o-snusande.

2012-10-25 @ 16:09:23
Postat av: P-O

Usch, låter inte så jätteroligt :(
Glöm inte att dricka vatten bara...

men bra att snusandet är på nedgång i.a.f.

2012-10-25 @ 16:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0