just because i let you go doesn't mean i wanted to.

datum: 2012-10-26 tid: 22:25:00 
kommentarer: 2

Läste mitt bloggarkiv från förra året. Det var en tid i mitt liv när jag träffade en riktigt fin kille. Det var på hösten jag träffade J och det var en helt otrolig tid. 3 veckor var det vi fick tillsammans, 3 veckor som vi aldrig lämnade varandras sida, sov hos varandra varje natt och spenderade varje ledig minut tillsammans. Jag saknar honom fortfarande så att det gör ont i mitt hjärta men jag vet att det aldrig kommer hända något mer mellan oss och det vet han också och ändå fortsätter vi plåga varandra genom att konstant hålla kontakten och prata som om vi fortfarande ses. Båda två vill verkligen ses igen men det går inte, han har sitt jobb där han befinner sig nu och jag har min skola och jobbet hemma i Sverige. Fan vad jag hatar avstånd. Det värsta är ju faktiskt att han saknar mig också.
 
Jag fick alltid höra hur fantastisk jag var och att han aldrig hade mött en tjej som mig innan. Jag minns en kväll när jag var hos honom och han sa till mig att hade det inte varit för att han skulle åka hem så snart så skulle han verkligen vilja mer med mig. Jag har aldrig mött någon som han och jag tror aldrig att jag kommer göra det igen heller faktiskt. Den kontakten vi fick, det var verkligen något speciellt. Det räckte med att säga ett ord för att båda skulle skratta och ha i tanken nu att vi endast hade 3 veckor tillsammans. Aldrig har jag mött en människa som har haft exakt samma humor och smak på allting. Men det var så mycket mer än bara våra gemensamma intressen. Han påminde mig alltid då och gör det fortfarande om hur bra människa jag är, att jag alltid skulle stå på mig. Han fick mig att lita på mig själv på så många sätt.
 
När han flyttade hem så grät jag och det var första gången jag grät av saknad till en kille och han kommer alltid, alltid att ha en stor plats i mitt hjärta.
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

så stolt över dig att du slutat röka. <3 du är så jävla bra på alla möjliga vis. saknar dig som du saknar J! hahaha puss babe, snart ses vi.

2012-10-27 @ 01:53:00
Postat av: Hanna Karlsson

Om det är meningen att det ska vara ni så kommer det bli så oavsett om det känns kört nu.

2012-10-28 @ 22:23:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0