Flytt

datum: 2012-10-01 tid: 23:37:00 
kommentarer: 0

Hej älskade dagboken! Idag har jag flyttat, ganska oväntat. Från att ha bott ensam i ett dubbelrum till att få en roomie i ett rum som är hälften så stort som  mitt förra så känns det ganska trångt nu, men det är ändå mysigt att inte vara så ensam hela tiden. Förut bodde jag ensam på en våning, allra längst bort från alla. Nu bor jag i mitten av skolhemmet kan man säga och det märks på ljudnivån.
 
Var hemma från skolan idag, sov 2 timmar inatt och vaknade med världens huvudvärk så kunde inte gå till skolan. Tråkigt att missa så mycket men what the hell. Fick ändå tränat lite ikväll, körde löpband i 20 minuter och styrka i 20 minuter. Kan fortfarande inte springa då min fot gör ont efter stukingen för en månad sen och det suger ju. 
 
Nu sitter jag här med Alexander nördandes jämte mig och min roomie Mette har två polare här så det är full rulle!
G'night y'all.
 
Fin instabild från träningen förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0