Ett av de bästa blogginläggen någonsin

datum: 2012-10-08 tid: 23:26:00 
kommentarer: 0

"...Men mest älskar jag dem för att jag aldrig haft byxor med mönster innan. För det får man ju inte ha, om man har breda lår. Det har jag läst i jättemånga tidningar, och då är det ju så. ”Undvik stormönstrat och klä dig i mörka färger. Vira en sjal runt halsen för att dölja dubbelhakan. Fortsätt vira uppåt ifall du har rynkor. Häng gärna på dig ett smycke som är självlysande och bredare än ditt röv, så drar det blickarna till sig, och därmed också bort från dina problemområden

Ja. Eller kan folk sluta ha problem med mina områden.

20121006-121144.jpg

Herregud inget mellanrum mellan låren! Skjut mig!


För vet ni vad? Jag kan intala mig hur mycket som helst att jag klär mig fint och döljer skavanker för min egen skull. För att jag känner mig nöjd med mig själv då. Men egentligen gör jag det för hur andra får mig att känna angående min egen kropp.


Mig själv kan jag aldrig lura. Jag vet exakt vad som finns där under.


Där finns ben som är skitbra att ha när jag går, springer, leker, simmar, hoppar – eller när jag behöver någonstans att ställa chipsskålen"



( taget rakt av från ketchupmamman.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0