ONT

datum: 2012-11-17 tid: 11:58:28 
kommentarer: 1

Idag är ingen bra dag, har sjukt jävla ont i svanken. Kan inte stå upprätt, böja mig eller vända mig åt någon sida. Det bultar och domnar om vartannat och jag vill bara lägga mig ner och gråta men kan knappt komma upp från sängen så känns rätt ovärt att fastna så hela dagen.
 
Igår var vi i byen för några öl, drog hem vid 2 så idag mår jag kanon. Sämsta just nu är att det är öppet hus här på skolhemmet för gymnasiet som ligger i samma byggning så vi missade helt att de hade flyttat frukosttiden så fick ingen frukost idag. Så trist. Nä nu ska jag iväg till skolan för lite fotograferingar och ikväll blir det plugg, gym och sen utgång på det. Finfint. Ska bara få bort ryggsmärtan först.

Kommentarer
Postat av: Peo

Ta det försiktigt!

2012-11-17 @ 13:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0