Tre dagar kvar

datum: 2012-12-06 tid: 16:30:22 
kommentarer: 0

Nu har 15 veckor gått och på söndag flyttar jag hem till Sverige igen. Det är verkligen helt sinnesjukt! Täntke bara berätta lite om veckan som har varit mest för min egen skull och som kommer. Använder bloggen lite för att hålla ordning på dagarna som har gått.
 
I fredags hade jag skriftlig examen och inlämning av allting sen på kvällen var det julfest med fina klass och det blev en jäääävla fest kan jag lova. Hängde runt på olika ställen och drack nog allt som finns att dricka tror jag haha.
Hela helgen gick åt för att bota bakfyllan som jag fick fast på söndagen plåtade jag lite bilder på Övis också. 
Sen resten av veckan har vi filmat och haft föreläsningar. Ikväll är det sista torsdagen så då ska hälften av klassen ner till Michael för att förfesta och sen ska vi nog göra en ordentlig byrunda d.v.s. gå runt på alla olika klubbar och dricka så mycket kroppen pallar. Imorgon ska jag säga hejdå till min klass och sen på kvällen ska jag och Jeppe ut och käka med Övis och hans päron. På lördag har jag tvingat svenskarna att åka skridskor med mig och sen på kvällen så är det min sista gång och då ska jag supa så att jag inte vet vad jag heter (hehe skojjar mamma & pappa......) sen på söndag åker jag hem. 
 
Kommer bli så konstigt att åka hem. Har verkligen en fin relation till så många människor här och andra människor har jag precis börjat bli vän med. Det är helt fel tidpunkt att åka hem, jag behövar vara borta fast det kanske räcker med 15 veckor egentligen. Saknar alla hemma så mycket så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Åh hatar att jag inte vet vad jag vill. Anyway inte så långt kvar till jag träffar alla igen, några av svenskarna träffar jag i Januari när jag ska till Skånelandet för en festhelg och sen åker jag till Danmark i februari för att träffa lite vänner och sånt. 
 
Nu ska jag äta, duscha och fixa mig... inte på samma gång iofs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0