hektisk vecka

datum: 2012-09-26 tid: 00:00:25 
kommentarer: 1

Denna veckan är rätt så fullspikad eller egentligen inte men haft det så gött på minisemestern i Köln att det känns märkligt att vara tillbaka i vardagen redan. Imorgon ska jag först fotografera lite porträtt på min polare Max och efter det ska jag fotografera Hannes som ska äta en citron och grimasera. Varje vecka har vi ju fredagsopgaver och denna veckans tema blev gult så det är därför jag ska fotografera Hannes och citronen. Porträtten på Max är för att jag blev tillfrågad av honom att ta lite vanliga bilder som han kan använda till något som jag inte fattade heheeee. På torsdag så är det party x4, Louise kommer hit, Elins bf kommer hit, GF som startade i januari har sin examensfest + att Max fyller år imorgon. Parrrtttyyyyy! På fredag, lördag och söndag ska jag umgås med Louise, planera kommande plåtningar samt ett projekt som jag och några vänner på skolhemmet är igång med.. ett hemligt projekt. Det är kul, oki?  Godnatt


Kommentarer
Postat av: P-O

Skönt att höra att du har något att göra ;)

Svar: Haha du det är jädrigt stressigt faktiskt
josefine järlbrink

2012-09-26 @ 05:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0