vad har jag gjort det sista?

datum: 2012-10-09 tid: 16:29:56 
kommentarer: 1

I fredags var det verkligen en slappdag, låg bara på skolhemmet hela kvällen och glodde lite film. 
 
I lördags däremot, då jävlar var det party. Som jag berättade om innan så var jag i skolan på dagen först och åkte sen tillbaka till skolhemmet. Fixade mig och drog över till grannarna för lite förfest. Bara det att det inte blev så lite förfest haha, körde på Övis boombox jävligt högt, spelade spel och hade grymt. Svenska grabbarna blev råpackade så vid 11 skulle vi ta partytaxin in till stan men lyckades tappa bort danskarna så drog själva in med vanlig taxi. Gick till Smil, mötte upp lite folk men tydligen var det 20 år där så Hannes snackade in oss. Var där några timmar, dansade och drack. Efter ett tag kom danskarna dit men då kom de tyvärr inte in så vi gick till terminalen istället. Hälften av gänget gick och käkade pizza och vi andra drack lite till och sedan ställde vi oss i kö till Crazy Daisy, världens kö så det sket vi i efter ett tag. Vid detta laget pallade svenskarna inte mer så de drog  hem, alltså blev jag ensam svensk med danskarna men det va helt ok så fortsatte festandet inne på Dickens. Det var en grym kväll, hamnade på nästan alla ställen man kan vara på och dansade rövarna av oss. Tog taxi hem vid 5 eller något och sov bara några timmar den natten så söndagen var inte alls lika rolig kan jag säga. Det blev bara en bakisdag med film och mys. 
 
Igår var det skola, åkte hem, spelade lite PS3 och gymmade och idag är det exakt samma ramsa igen. Ska köra en 45minutare på gymmet ikväll och försöka bränna av helgens alkohol. 
 
På fredag åker jag hem och jag längtar så fruktansvärt mycket, saknar er alla!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÄNTLIGEEEEEN!! Saknar ihjäl mig efter dig <3

2012-10-10 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0