Rubrik

datum: 2012-10-02 tid: 23:37:00 
kommentarer: 0

Hejhopp gummisnopp, kommer inte på någon fin rubrik. Idag har jag stressat runt deluxe, var först i skolan och stannade sen kvar till klockan 6 för en fotografering. Missade bussen hem så höll på att missa kvällsmaten men som tur va så kom Andreas precis körandes förbi mig och Hannes när vi stressade hem så han körde så snällt hem oss. Kom hem, käkade lite och drog tillbaka till skolan igen. Stannade där till typ halv 10 och då stack jag direkt till gymmet efter det. Så gött att äntligen komma igång med gymmet igen och nu har jag Hannes som pushar mig totalt. Har lovat mig själv att klara 5x1minut plankan innan examen (alltså om typ 9 veckor) för just nu klarade jag knappt 30 sekunder. Japp, jag är otränad. Nu jävlar ska jag bli fit, hehe hur många gånger har jag inte sagt det alltså? Gäller bara att hålla detta för en gångs skull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0