Finns sämre sätt att starta dagen

datum: 2012-10-03 tid: 18:06:00 
kommentarer: 2

Random snubbe på frukosten 8 imorse: Godmorgon, åh vad du är söt idag. 
 
Förövrigt har det varit en okej dag, varit i skolan till 4, kom hem, käkade och ska på bio snart. Ska se premiären av Marie Krüger, ingen aning vad det är för film men skolhemmer bjussar på bio två gånger i månaden och det är först till kvarn så jag, Hannes, Jesper och Alexander lyckades norpa åt oss biljetter. Spännande att se filmen på danska också, första gången jag går på bio i ett annat land än Sverige.
 
Ikväll ska jag köra en 30minutare i gymmet också även fast jag har en träningsvärk som dödar mig. Men det är ju så att när man väl har kommit igång så gäller det att inte sluta för då blir det att man skjuter upp det hela tiden som jag alltid gör. Nu jävlar ska jag köra gymmet 4x30 minuter i veckan så ska jag nog klara plankan som jag berätta om igår. Heido

Kommentarer
Postat av: MANDIZz

fan vad grymt av dig att komma igång med träningen! har tänkt i typ en månad nu att jag också ska göra det men aa det har ju inte riktigt hänt.... you go girl!

2012-10-04 @ 02:40:54
Postat av: martinizzz

åå jag saknar dig. kom heeeeem vi börjar om igen <3

2012-10-04 @ 17:54:43
URL: http://martinalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0