perfekt timing som vanligt kroppen

datum: 2012-11-27 tid: 18:51:00 
kommentarer: 0

Har fått feber och detta självklart under min examensvecka då allt ska vara inlämnat. Ligger i sängen med skitmycket att göra och plugg upp över öronen men orkar inte ta tag i något, vill bara vara ifred och sova. Tvingade ut mig själv för att fotografera i tre timmar idag iallafall och igår var jag i skolan några timmar. Imorgon ska jag tvinga min sjuka kropp till skolan i 13 timmar. Japp, ni läste rätt måste färdigställa ALLT imorgon. Woho yay me. 
 
Förvövrigt har min helg varit jävligt bra. I torsdags var vi ute i byen och det slutade med att Jeppe fyllepiercade mig (oroa dig inte mamma, sköljde med sprit så smutset försvann) jag och Michelle fick någon galen homosexuall kvinna efter oss och tog taxi hem vid 2 så det var ändå en helt okej lugn kväll. I fredags så var jag och Övve på fotboll för vi hade fått gratisbiljetter av Ida till någon match. Var lite halvrandom att sitta i kylan och glo på två lag som man aldrig hade hört talas om men vad gör man inte för att komma bort från skolhemmet och plugget ett tag.
 
Sen jävlar lördagen var andra bullar, var först i skolan några timmar för att åka hem till skolhemmet igen för lite förfest. Blev ju inte så lite förfest, satt 12 eller 13 personer inne på mitt rum som är cirka 10kvm och knödde oss. En polare försvann och hittade honom efter ett tag inne på hans rum dräggfull, la upp han i sängen men då ramlade han ner och spydde ner halva mig. Så klockan 23 så fick jag duscha halvpackad och byta kläder. Drog en taxi till byn och hängde på Smil lite grann, lämnade "småbarnen" (haha de kommer inte någonstans för att de är under 21 men det gör jag för jag är svensk tjej mohahah) och gick till Messing Jens istället med några av danskarna. Gick tillbaka till Smil och försökte tvinga med de andra till Terminalen och påväg ut så ramlade Michelle och stukade foten riktigt illa så gänget fick ta taxi hem. Fast inte jag nedå för jag träffade Emil i Lönneberga (okej han heter typ Kenneth men liknar Emil som fan) inne på Smil när jag skulle hämta is till Michelle så blev övertalad att dra meds till Daisy. Hängde där några timmar med Emil i Lönneberga och hans polare, spelade bordsfotboll och gjorde så att mitt lag vann. Så kunglig, jag vet. Dansade i någon timme och fick en galen tjej på halsen som hävdade att vi hade jättemånga gemensamma polare och att vi kände varandra sen innan osv osv. Näfan. Vid 6 stängde Daisy iallafall så då gick jag och Emil i Lönneberga till hans kusin på lite efterfest och sedan gick vi hem. Var hemma runt halv 8. Asbra tid att vara hemma en lördag tycker jag.
 
Nä nu ska jag fortsätta plugga och tycka synd om mig själv. Ikväll har jag en photoshoot med Alexander också. Mm älskar livet.
 

gosig dräggig bild från förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0