Helgen & brygghäng

datum: 2012-07-08 tid: 22:03:43 
kommentarer: 1

Hallu! Idag vaknade jag upp lite smått bakis! Var nämligen ute igår med Linda, Amanda & vikingarna. Käkade först middag på Max sen såg vi spiderman i 3D på bio. Lite blandade känslor om den filmen, det enda som egentligen var riktigt bra med filmen var Andrew Garfields supersnygga röv! Omnom! Efter det satt vi på en fotbollsplan och klunkade lite cider och sen drog vi till Rockbaren. Där träffade jag massa gamla vänner vilket alltid är lika roligt. Sen drog vi en snabbis till Gretas också och det första som händer där är att jag blir uppraggad av en kille haha! Alltså antingen tog han mig för tranny eller så ba aah vet inte. Galet roligt var det igår iallafall.
 
Idag har jag slappat, städat och sen har jag hängt med Emelie. Tog en öl på det vanliga bryggstället och bara snackade massa skit om livet. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

hahahahahahaha fan vad kul det var. rockis på fredag för fan!!!!

2012-07-09 @ 20:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0