Hejdå Sverige, hej Danmark.

datum: 2012-08-18 tid: 09:06:00 
kommentarer: 1

Nu lämnar jag Sverige och beger mig mot Danmark igen. Ikväll ska jag hem till Louise på födelsedagsfest och imorgon åker jag mot skolhemmet. Det bästa idag är nog att jag har en väska på cirka 50kg och jag har sex, ja ni läste rätt SEX olika byten på väg till Kolding (där Louise bor). Jag kommer avlida idag. 
 
Update #1: Glömde nämna att jag har lite glassplitter i min stortå också. Kommer bli så härligt att gå 30 minuter från färjan till första tåget och sen fortsätta gå lite mellan alla olika tåg jag ska åka. Japp, älskar livet.
 
Update #2: Inte så smart av mig att festa igår och enbart sova tre timmar inatt. Har omsorgsfullt och med kärlek från djupet av mitt hjärta spytt. (förlåt Stena Line) Men alltså det är kraftiga vindar, båten kränger så fruktansvärt mycket och jag är bakis och stressad och ledsen och glad och knäpp. Då är det okej att spy, eller hur? 
 
Update #3: (varför jag inte twittrar allt detta istället för att blogga är ju en bra fråga också)

Kommentarer
Postat av: Peo

Bra start på en ny danmarksvistelse ;)

Svar: mmmm not haha
josefine järlbrink

2012-08-19 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0