P3 Sommarsession

datum: 2012-08-17 tid: 14:28:00 
kommentarer: 1

Lite blandade fina bilder från igår då jag, Ellie, Emma och Martina. Satt först i parken vid Kungsportsplatsen och sen gick vi till Kungstorget där Kitty Jutbring höll i årets sista P3 sommarsession. Satte oss i skuggan längst bak och dog lite när Mange Makers gick upp på scenen...

 Så pinsamt att jag ville dö egentligen. Ellies lillasyster är ett fan av Norlie & KKV så vi stod i kö för att hon ville ta bild med dom men vafan vi passade också på. Tänkt om de blir superduperkända en dag och vi ba "HAHA suck it, vi träffade dom när de bara var sverigekände"... för det kommer ju hända osv.
 
Sen träffade vi också superdupercoola Kitty Jutbring. Jag har diggat henne sen jag var typ 14 år så det är ett tag. Vi skickade fram Ellie som frågade om vi fick ta bild med henne. Hehe, jag och Martina skämdes inte alls eller så.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

härliga bilder

Svar: tack så mycket! :)
josefine järlbrink

2012-09-02 @ 11:05:35
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0