Dagens dag

datum: 2012-08-23 tid: 19:05:19 
kommentarer: 0

Hejhej bloggen! Har inte jättemycket tid men ska försöka skriva lite kortfattat om dagen. Imorse åt jag frukost, sen åkte jag buss till skolan. Det var jättekul hihi. Nä men just nu håller vi på med något som heter "fotografiet og jeg" det är alltså att varje elev ska ha en presentation på cirka 20 minuter om sig själv. Superspännande faktiskt. Efter det så hade vi genomgång med Troels och lärde oss allt om metadata och adobe bridge. Tog bussen hem och det första jag fick göra var att stå modell åt Hannes, mindre kul då jag hatar det men vad gör man inte för vännerna. Det var till uppgiften kontrast så jag skulle måla halva läpparna kolsvarta. Blev nog snyggt, funderar på att ha det så alltid. heheh... Sen tränade jag lite med Ida, körde mycket armar och mage idag. Det är så nice för Ida är min nya PT, hon är otroligt bra på detta med tyngdlyftning. 
 
Nu ligger jag i sängen nyduschad och ska snart dra på fest hos Michael tillsammans med några från klassen. Efter det ska vi på Crazy Daisy där det är fri bar mellan 23 och 24. Michael jobbar dessutom som fotograf där så vi har tydligen några flaskor som står i baren tillägnade oss. Fett med fest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0