Gnällig

datum: 2012-08-28 tid: 21:41:00 
kommentarer: 0

Alltså det är så fruktansvärt mycket att göra i skolan, en vecka har gått och jag har redan så mycket uppgifter att jag inte vet hur jag ska hinna med det. Igår och idag fick jag dessutom kraftig huvudvärk så har bara legat på mitt rum med stängda gardiner och tyckt synd om mig och mitt huvud. Mitt photoshop fungerar inte längre så nya bilder kan jag inte heller bjuda på. N kommer till skolan i Oktober och redan nu stressar jag över det faktum att jag ska träffa honom igen, att behöva se honom i ögonen är inte något jag längtar till. Han har skadat mig för livet och jag vill aldrig någonsin se honom igen. Maten är dålig här på skolhemmet och jag är konstant hungrig vilket leder till att jag blir så godissugen men jag ska lyckas stå emot. Jag är egentligen inte så jävla gnällig av mig men all stress och oro drar fram det dåliga ur mig, det gillar jag inte.
 
Något bra bland allt detta negativa är allt snart så ska jag köpa mig en ny dator och då blir det en 15'' macbook pro med 8gb ramminne, det känns som en bra investering för många år framöver. I slutet av september ska jag till Köln i Tyskland med skolan för att gå på photokina som är världens största mässa, direkt när jag kommer hem ska jag till Köpenhamn för att träffa J igen.  Nästa vecka ska jag dessutom på akutpunktur för att ta bort röksuget jag har. Känns fint.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0