Ett inlägg med text kanske

datum: 2012-06-25 tid: 18:12:49 
kommentarer: 1

Ett tag sedan jag skrev något men det är för att jag oftast inte har något att skriva om haha.
Kan ta och rabbla upp det senaste som hänt i mitt liv iallafall.
 
» Linda & Amanda har kommit hem från LA efter 10 månader. Gissa om min lycka är gjord!
» Slipper jobba som telefonförsäljare i sommar då jag får stanna kvar på Elite Studio.
» Firade midsommar med massa vänner på en herrgård i Onsala, helt okej midsommar. 
» 19e augusti flyttar jag tillbaka till DK och ska gå i klass med bla Hannes, ser jag fram emot!
» Har en massa spännande fotograferingar på g!
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: ÄLSKAR DIG MED BABEEEE!
josefine järlbrink

2012-06-26 @ 15:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0